biography
Toen Mariëlle Flens in 2020 uitgekozen werd om zich als artieste aan de nieuwe reclamecampagne van Renault te verbinden had zij zich reeds onderscheiden in the Voice of Holland. Direct na haar deelname aan de grote talentenshow schreef zij met bevriende producers een aantal nummers die in diverse Spotify lijstjes terecht kwamen.
Het nummer ‘Laad Me’ voor de Renault campagne was een nieuwe impuls, maar compliceerde ook het imago dat Mariëlle zocht. Ze wilde de tot dan toe stemmige en ingehouden muziek verruilen voor een frisser en vrolijker geluid. Producer Stijn van Rijsbergen, die zichzelf reeds had onderscheiden met producties voor Lucas Hamming, was direct gecharmeerd van Mariëlles stem.
En nu is er een eerste resultaat van hun samenwerking, Meisje uit Parijs.
Om een beetje afstand te nemen van haar eerdere werk gaat ze verder onder de artiestennaam MAR., precies zoals haar vrienden en vriendinnen haar al die tijd al kennen. Met hoofdletters om de klank wat aan te zetten en de punt erachter staat symbool voor het afsluiten van het eerste deel van haar carrière.
Vanaf nu is Mariëlle Flens MAR. Dat vieren we met Meisje uit Parijs, een breezy popliedje met het zorgeloze lentegevoel dat we snel weer gaan beleven!